Khabib Nurmagomedov Ditawari Rp218 M untuk Rematch dengan Conor McGregor

Khabib Nurmagomedov ditawari rematch dengan Conor McGregor. (Foto: REUTERS/Said Tsarnayev)


Bermediasi- Pertempuran ke-2 Khabib Nurmagomedov dengan Conor McGregor bisa jadi takkan lama kembali terwujud. Telah ada penawaran untuk Nurmagomedov, walau belumlah pas. 

Nurmagomedov serta McGregor awal mulanya telah bertanding pada 6 Oktober lantas di Las Vegas. Nurmagomedov memenangkan pertempuran dengan kuncian di ronde ke empat, menjaga titel juara dunia UFC lightweight. 

Tetapi pertempuran tersebut bertambah dibicarakan sebab kekacauan selesai laga. Tim Nurmagomedov serta McGregor ikut serta perkelahian. 

Ke-2 petarung sekarang ini masih tetap menanti sangsi. Marca memberikan laporan ketetapan akan diambil pada 29 Januari 2019 yang akan datang. 

Tetapi sebelum ketetapan itu diputuskan, justru telah ada penawaran untuk mengadakan pertempuran ke-2. Tim Nurmagomedov telah memperoleh penawaran, tetapi harga nya belumlah pas. 

"Mereka tawarkan 15 juta dollar (Rp218,9 M) untuk rematch dengan Conor, tetapi kami ingin 30 juta dollar," papar bapak Nurmagomedov, Abdulmanap Nurmagomedov dikutip Marca. 

Abdulmanap ikut mengutarakan telah ada beberapa petarung yang siap melawan putranya. Mereka ialah Dustin Poirier serta Tony Ferguson. 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Khabib Nurmagomedov Ditawari Rp218 M untuk Rematch dengan Conor McGregor "

Post a Comment